Tuesday, June 17, 2014

Et lille pip...

Tiden flyver af sted, og det er efterhånden mange uger siden, jeg har skrevet noget på bloggen. Jeg har bare haft brug for at nyde tiden med min baby. Jeg synes, at han og jeg har haft brug for ro og fred og tid til at lære hinanden at kende. Lysten til at sætte mig foran computeren, har ikke rigtig været der før nu og jeg har haft større lyst til at stirre på min lille nye baby.
Det er simpelthen fantastisk at være mor til hele fire stykker! Jeg er både stolt og glad over hvor nemt det hele er gået. Lille Bror er en sød og nem dreng. Han er glad, sover godt og SPISER godt og meget. Han er blevet stor meget hurtigt, som man tydeligt kan se på billedet. En ordentlig basse på 6,5 kilo er han!
Både Alma, Storm og Martha er glade for ham. De vil rigig gerne hjælpe, og de er så søde og kærlige over for ham. 
Jeg vil skrive en hel masse mere senere, men jeg vil bare starte med et lille pip, for at vise, at jeg stadig er her... 
Nu håber jeg ikke, at alle mine læsere er forsvundet i den tid jeg har været væk.

Tusinde tak for alle kommentarene til nyheden om Brors fødsel!



28 comments:

  1. Sikke et skøn foto hvor ser har bare dejlig ud :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak;o) Nyder ham virkelig;o)

      Delete
  2. Han vejer det samme som min søn, som er seks måneder gammel! :-O (Han er dog født en smule for tidligt..) Rigtig mange gange tillykke med ham, og med at være mor til fire. Han ser rigtig dejlig ud. (Og det gør de i øvrigt alle dine børn)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ha;o) Han er en tyksak. Har heller ikke tidligere været udsat for at mine børn, har taget så hurtigt på;o)

      Delete
  3. En dejlig, rund og elsket baby.

    ReplyDelete
  4. Hvor ER han skøn :-)
    Jeg læser helt sikkert med når du igen har tid og lyst til at blogge - og indtil da så skal du bare nyde den lille ny, og dine større børn :-)
    Mange hilsner
    Mette

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusinde tak Mette;o) Jeg nyder virkelig denne første tid!

      Delete
  5. Tillykke med ham Lisbeth, og du kan tro jeg stadig er her. Glæder mig til at høre mere fra dig igen:-) Ha en dejlig sommer. KH Helle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvor er det dejligt at høre!! Tusinde tak!

      Delete
  6. Dejligt at høre fra dig! Og sikke en skøn lille fyr! Jeg har tænkt på om du også på dun klog kan bruge fødselshisorier om hjemmefødsler med overflytning til sygehus? Jeg har en lille Vigga på alder med Bror. Vi havde planlagt hjemmefødsel som ved storebrors fødsel, men måtte overflytte pga. uregelmæssig hovedstilling. Jeg tænker det er en vigtig del af hjemmefødselsplanlægningen, at vide at en overflytning kan foregå i ro og mag og ende lykkeligt og med stor taknemmelighed for systemet. Det har jeg bare tænkt på. Tusind tak for en dejlig blod. Glæder mig til at du får overskud til at skrive igen. De bedste tanker fra Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Du må endelig sende mig din historie! Det er rigtig fint at vise, at overflytning netop kan foregå i ro og mag. Jeg har en historie på trapperne, fra en, som netop blev overflyttet til sygehus! Tak for kommentaren!!

      Delete
  7. Ja, sikke en basse! :-) Dejligt at høre fra dig, og at alt er som det skal være.

    Kh
    Anna

    ReplyDelete
  8. AnonymousJune 18, 2014

    Hej. Skønt at høre fra dig og dejligt at se det ¨går godt med den lille, han er vel nok skøn:-))

    ReplyDelete
  9. Helt forståeligt. Skønt at du pipper lidt igen og dejlig kernesund lille Bror.

    ReplyDelete
  10. Han ser både meget meget fin og sød ud ♡
    God prioritering om nærhed for både dig og ham :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak;o) Ja, denne første tid går så stærkt, så jeg må bare nyde den!!

      Delete
  11. AnonymousJune 19, 2014

    Han er skjønn! Jeg er glad du tar den tiden du trenger til å nyte baby-dagene. Også gleder jeg meg til du er klar for å skrive på bloggen igjen - når du føler for det. God sommer! -Stella

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Stella!! God sommer til dig også!

      Delete
  12. Hvor er han dejlig! Kan da godt forstå du vil nyde tiden med ham og ikke sidde foran computeren:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ikke;o) Tiden flyver bare så hurtigt forbi, så det er om at nyde det!

      Delete
  13. Hvor er han bare dejlig! Godt at du har gjort det du havde allermest lyst til og været lidt offline :)

    Kram <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det har jeg haft brug for;o)

      Delete
  14. AnonymousJune 20, 2014

    Hvor er han skøn :)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!