Monday, January 13, 2014

Året der gik og top ti!









Et lille tilbageblik på året der gik.

Nu er år 2014 allerede i fuld gang, og jeg har været lidt længe om at komme ud af starthullerne (på bloggen i hvert fald). Jeg er sikker på at år 2014 bliver et spændende år for mig og min lille familie, for som de fleste af jer ved, venter vi endnu et familiemedlem til april. Vi ved allerede, at det bliver en lillebror, og det bliver spændende at finde ud af, hvad han er for en. Han har allerede hvisket sit navn der inde fra maven, men det er hemmeligt lidt endnu...
Et nytårsforsæt har jeg ikke. Jeg vil bare nyde nuet, som jeg altid forsøger at gøre det.

Den første del af januar er gået med at skrive skoleopgaver, så jeg har læst og skrevet og har slet ikke haft tid til andet! Jeg ved at mange af jer venter på at få afsløret vinderne i alle konkurrencerne, og det kommer i løbet af næste uge!
Vi skal dog lige have fejret Marthas fødselsdag på onsdag, hvor hun fylder 4 år!

Jeg har siddet og kigget på hvilke indlæg der har været læst flest gange i år 2013, og det var rigtig skønt at se, at de indlæg som vækker mest interesse, også er de indlæg, jeg bruger mest tid på. Det er nemlig de lange tekster med mine tanker om emner, jeg finder vigtige. Det glæder mig rigtig meget, at I har lyst til at læse og kommentere, det jeg skriver om!

Tak for alle jeres kommentarer og søde ord i år 2013.

TOP 10 - 2013

1. Farvel til Steinerskolen og goddag til folkeskolen
2. Mit bryllup
3. Prisen for tiden med mine børn
4. Hvad spilder du tiden på?
5. Noget om at give slip på ting
6. Baby nummer 4 er på vej...
7. Vitiligo
8. Grænser findes i rammer og forudsigelighed...
9. Tænk hvis det at spille på et instrument var lige så vigtigt som at lære at læse?
10. Skal børn have penge for at hjælpe med de daglige gøremål?

16 comments:

  1. Rigtig hyggelige billeder, og tillykke med babyboy :-)

    ReplyDelete
  2. Så mange fantastisk smukke og farvrige billeder!

    ReplyDelete
  3. Er der mon fundet en vinder af vaskemaskinene?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, der er fundet en vinder, som bliver afsløret en af de nærmeste dage.

      Delete
  4. Vidunderlige billeder. Din blog er et magisk sted at kigge forbi. Altid.

    ReplyDelete
  5. Fantastiske stemningsbilleder, og hvor glæder jeg mig bare til sommeren når jeg ser dine Sverigesbilleder ... :-)

    ReplyDelete
  6. Skrive skoleopgaver... er du gået igang med at læse? Vh. Louise

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg læser to hf-fag som selvstudie...;o)

      Delete
    2. Hvor spændende! Fået nye fremtidsplaner?

      Delete
  7. Kære Lisbeth.
    TAK fordi du deler alle jeres fine øjeblikke - det var et herligt gensyn med de fleste billeder... og så er det jo dejligt at blive bekræftet i, at man egentlig har fulgt godt med og ikke er gået glip af for meget her hos dig :-)
    Jeg har rigtig dårlig samvittighed søde du - jeg har aldrig fået svaret dig på den søde og trøstende mail du skrev mig på FB. Overskuddet var bare ikke til at skrive tilbage. Jeg forsøgte flere gange, men det var ligesom om at det jeg gerne ville skrive slet ikke kom ud gennem mine fingre på den helt rigtige måde. Men din besked er blevet læst. Flere gange. Og jeg har fundet meget glæde ved den. Et forsinket, men bestemt ikke mindre, TAK fra hjertet til dig Lisbeth, over at du tog dig tid til at skrive det til mig. Det betyder meget.

    Jeg håber og ønsker at lykkestøvet vil drysse over dig og dine kære i heeeele 2014 :-) Og endnu længere endnu.

    Kærligst og med TAK fra Malene

    ReplyDelete
  8. Always such beautiful pictures, with many vibrant colors. Makes me wish for Spring already. Beautiful children adorable doll.


    Erika

    ReplyDelete
  9. Smukke smukke billeder som altid, Lisbeth. Mon det snart er tid til et lille opdateret billede af din fine mave? :-)
    Kh Ulla.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo, det må snart komme Ulla;o) Må få min kære mand til at fotografere mig i weekenden;o) Har ikke været god til det på det sidste og nu er der kun 3 måneder igen;o)

      Delete
  10. Super inspirerende blog du har. Jeg vil meget gerne bestille en dukke til min datter, der fylder 1 år d. 7. februar. Kan det lade sig gøre? Du kan skrive til mig på saramynster@post.cybercity.dk. Har prøvet at maile til dig. Hilsen Sara

    ReplyDelete
  11. Fin og inspirerende blog. Hvor har du købt den brune kjole på graviditetsbilledet? Jeg er selv gravid og meget interesseret i kjolen :-) Mvh. Ida

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusinde tak;o) Har købt den på trendssales for hundrede år siden. Kan ikke huske mærket og det sidder ikke i:o( Beklager.

      KH Lisbeth

      Delete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!