Thursday, November 28, 2013

Vis mig din nissedør og vind en ekstra julegave!


I år 2010 var der en lille nisse der flyttede ind hjemme hos os. Den lille dør sad pludselig på væggen til alles store overraskelse... Du kan se indlægget om nissen lige her!
Siden er der flyttet mange nisser ind hos mange mange børn, og jeg tillader mig at tage en lille smule af æren... I dag så jeg til min overraskelse, at en dukkehusbutik har en hel kategori med 'den populære nissedør og tilbehør'. Det synes jeg er rigtig sjovt!

Jeg har virkelig moret mig, når i har tagget mig på instagram og har vist mig jeres nissedør og takket for inspirationen. Hvor er det bare dejligt og storsindet at i linker til mig, tagger osv. Det gør mig rigtig glad!

Nu har jeg en lille opfordring... SEND MIG BILLEDET AF DIN NISSEDØR og jeg viser alle dørene frem på bloggen d. 16. December. Jeg trækker lod blandt billederne og sender vinderen en lille julegave. Jeg håber at rigtig mange vil sende mig et billede. Du kan også tagge mig på Instagram, så finder jeg dit billede på den måde! TAK!!!

UPATE MANDAG DEN 2. DECEMBER: Wow... Jeg har modtaget over 50 billeder af nissedøre. Hvor er det sejt! Tusinde tak! 

10 comments:

  1. Det er også bare en fin idé.
    Hilsen Charlotte

    ReplyDelete
  2. Jeg har brugt din idé med nissedøren i vores indskoling de sidste to år, hvor de 200 børn er mødt ind hver morgen til fællesmøde på strømpefødder og med stor spænding, - hvad mon nissen nu havde fundet på?
    I år kommer nissen IKKE (jeg håber ikke de søde små læser med her ;). På grund af kurser o.l. har vi ikke mulighed for at mødes hver morgen. Øv! Mon ikke der er nogen, der bliver skuffede. Så jeg kan ikke sende dig et billede af min dør, desværre. Men tak for den dejlige idé.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvor lyder det bare hyggeligt!! Kedeligt med kurser, men I må håbe at nissen så kommer igen til næste år.

      Delete
  3. Wiii - sætter vores op på søndag og må endelig huske at deltage med et foto :-)

    ReplyDelete
  4. Hold op hvor er det hyggeligt!
    Hvis du har lyst, så kig forbi min give away på http://bynuggo.blogspot.dk

    ReplyDelete
  5. Hej Lisbeth. Vi synes også rigtig godt om din nissedør-idé, så det skal vi også have i år. Vi er dog til tider ikke super fantasifulde, så vil du dele nogle af jeres nisses nisseløjer?
    Kh Kathrine (og Natalia)
    PS. Stort tillykke med det kommende familiemedlem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Kathrine!

      Tak;o) Jeg har vist for meget at se til i denne tid, så jeg har ikke fået delt mange nisseløjer, men den har både holdt fest, øvet sig i at strikke og har spist risengrød sammen med legetøjet;o)

      Delete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!